torsdag 24. juli 2008

Søsto mi ...

Søstre mi e sterk...

Ikkje berre fysisk, men lika mykje psykisk.
Ho har egne meininga og ho tørr å sei da ho meine...
Ho late ikkje som om ho e venn med deg, sånn som hennas dårlige venna gjer.

Ho smile ikkje falskt til folk, sånn som alle de andre gjer.
Søstre mi fortjene da besta!
Du får ikkje ødlegge ho!

Du får ikkje presse ho til å gjera ting ho ikkje vil...

Eg like ikkje deg!

Søstre mi e et menneske...Og mennesker gjer feil...
Søstre mi innrømme sine feil, av og til...

Ho ler veldig mykje...
Eg liker at ho ler.Det gjer meg glad.

Søsto mi har verdens finaste smil.
Ingen får lov til å jage det smilet vekk,men det er mange som prøver på det.

Søsto mi e den ho e...Godta da, eller ikkje...
Ingen e seg sjøl so mykje som søstre mi.
Ingen e meir stolt av å vera den du e, enn søstre mi.

Søstre mi tar deg for den du e...
Ho presse deg ikkje...
Ho vil ikkje at du skal vera så og så kul...
Ho gjer deg ikkje til nåkken du ikkje vil væra.
Ho lar deg vera sånn du vil!

Du bør lære av søsto mi...

Søstre mi e av og til lei seg...
Da hadde eg og vore, hvis eg hadde hatt so dårlige venna...

Ingen kommentarer: